Partners

Wavin levert wereldwijd innovatieve oplossingen voor bouw en infrastructuur. Met meer dan 60 jaar expertise wil het bedrijf enkele van de grootste uitdagingen in de wereld aangaan: veilige en efficiënte watervoorziening, betere sanitaire voorzieningen en hygiëne, klimaat bestendige steden en betere bouwprestaties.

Wavin

Future Pipe Industries is de leider in samengestelde leidingsystemen die technische oplossingen bieden met behulp van een uitgebreide productportfolio en veldexpertise. Future Pipe Industries heeft een bewezen geschiedenis van meer dan 35 jaar in het ontwerpen, produceren en installeren van composietleidingoplossingen voor de olie- en gas-, industriële, water- en scheepvaart- en offshore-sectoren.

Future Pipe Industries

Berry bpi-verpakkingsoplossingen, onderdeel van Berry Global, produceert een uitgebreid assortiment flexibele verpakkingsfolies die een breed scala aan producten in veel verschillende eindmarkten helpen beschermen, beveiligen en verbeteren. BPI is één van de grootste recyclers van polymere ethyleenfilm in Europa en maken Sustane ® , eigen polymeren van gerecycled plastic. Het bedrijf wordt geleid door onze toewijding aan duurzaamheid, innovatie en uitmuntendheid. Zo zorgen ze ervoor dat we de verpakkingsoplossingen leveren waar klanten en consumenten om vragen.

BPI.Indupac

Het Alfa-college leidt jonge mensen en volwassenen op voor de samenleving van nu en straks. Dit doen wij niet alleen, maar in nauwe samenwerking met onze partners in de verschillende regio’s.

Alfa Collega

Bij hogeschool Saxion richten we ons op de toepassing van technologie en de impact daarvan op mens en maatschappij. Wij stappen letterlijk en figuurlijk over grenzen heen om nieuwe mogelijkheden en kansen te verkennen. We brengen mensen samen uit verschillende vakgebieden en organisaties en wijzen zo de weg naar duurzame oplossingen en de beroepen van de toekomst. Get Ready for a Smart World!

Saxion Hogeschool

Het Deltion College is er voor iedereen. Of je nu jong of oud bent. Of je nu een eigen bedrijf hebt, of net klaar bent met het vmbo. Deltion werkt dagelijks vol enthousiasme aan de opleidingen van onze studenten. Iedereen kan een opleiding volgen. Op de manier die bij je past. Je vindt Deltion in Zwolle.

Deltion College

Drenthe College is een mbo en opleidingencentrum. Elk jaar volgen ongeveer 8.000 studenten een opleiding aan Drenthe College. Dichtbij huis op één van de vele locaties in de provincie Drenthe. Met 800 medewerkers verspreid over onze locaties in Assen, Emmen en Meppel bieden ze gevarieerd onderwijs. Ze hebben als missie studenten, partners en elkaar uit te dagen om hun grenzen te verleggen.

Drenthe College

Het ROC van Twente verzorgt middelbaar beroepsonderwijs (mbo) en volwasseneneducatie in de regio Twente. Bij hen kun je kiezen uit zo’n 300 mbo-opleidingen van niveau 1 tot en met 4. Die kun je volgen op een van onze hoofdlocaties in Almelo, Hengelo of Enschede of op locaties in de omliggende dorpen. Onderwijs op meerdere plekken dus.

ROC van Twente